W pigułce
Jeśli dopiero co dołączyłeś do INEA, zapewne trafisz do nas, zanim rozpoczniesz pracę w swoim zespole. Zadbamy o to, abyś otrzymał sprzęt, którego potrzebujesz do wykonywania swoich codziennych obowiązków.
Jacy jesteśmy
Uwielbiamy kontakt z ludźmi, to przecież część naszej pracy! Jesteśmy wielozadaniowi i potrafimy poradzić sobie z każdym problemem. Łączymy w sobie kompetencje związane z infrastrukturą oraz systemami IT. Koleżanki i koledzy z innych działów, to nasi klienci. Jeżeli mielibyśmy porównać cała firmę do zespołu sportowego, to nasz dział pełni w nim rolę zaopatrzeniową i całego sztabu „medycznego”, gdzie każdego dnia staramy się dbać o możliwie najlepszą kondycję usług i sprzętu, jakie dostarczamy naszej drużynie INEA.
Dzień pracy
Połowa zespołu, czyli I Linia Wsparcia, obsługuje sprzęt i dostaje zadania związane z service deskiem oraz wsparciem aplikacyjnym. Zdarzające się awarie mają różne priorytety, musimy być elastyczni i reagować na zgłaszane problemy w odpowiedniej kolejności. Pozostała część zespołu, czyli II Linia Wsparcia, łączy zadania związane ze wsparciem aplikacyjnym oraz administracją systemów wewnętrznych. Jeśli coś nie wymaga dodatkowej ingerencji programisty, naprawiamy to my.
Dzięki nam
Nasi klienci wewnętrzni mają narzędzia, dzięki którym mogą wykonywać swoje codzienne zadania. Jesteśmy odpowiedzialni za to, żeby każdemu pracownikowi dostarczyć odpowiednie narzędzia do pracy - sprzęt komputerowy, potrzebne dostępy zarówno do systemów, jak i odpowiednich lokalizacji wewnętrznych w INEA Parku. Pomagamy konfigurować i instalować oprogramowanie, zweryfikujemy i poprawimy poprawność bazy danych czy funkcji. Dbamy o to, żeby odpowiednio wykorzystywać licencje, staramy się proponować nowe narzędzia, aby wszystkim pracowało się lepiej i efektywniej. We współpracy z podwykonawcami szukamy innowacyjnych rozwiązań, które mogą usprawnić działanie całej firmy.
Ścieżka kariery
Jesteśmy zorganizowani na dwie linie wsparcia, w której pracują Specjaliści Wsparcia IT oraz Starsi Specjaliści Wsparcia IT. Z uwagi na to, że nasza praca ma charakter zadaniowy, to możliwość rozwoju wynika głównie z różnorodności zadań i wyzwań, z jakimi mierzymy się każdego dnia. A jest ich sporo, ponieważ dziennie każdy z nas obsługuje kilkadziesiąt zgłoszeń od naszych pracowników. Mamy wiedzę o większości procesów zachodzących w organizacji, więc bardzo cenimy sobie propozycje ich usprawniania, wspierania oraz realizacje indywidualnych projektów, które mają w ostateczności wszystkim ułatwić i usprawnić pracę w INEA.